Side 2 af 2
Re: Mørkemand 15/1
: 15 jan 2019, 15:07
af Henrik Bavnhøj
Vi ses ved hallen

Re: Mørkemand 15/1
: 15 jan 2019, 16:01
af Jonas Bendixen
Jeg har desværre alligevel ikke tid, så det bliver et afbud. God tur
Re: Mørkemand 15/1
: 15 jan 2019, 20:32
af Claus V Nielsen (mureren)
Tak for ture i dag

en runde

Kæmper med det.
Mureren.

Re: Mørkemand 15/1
: 15 jan 2019, 20:47
af Allan Herskind
Sikke dog et dejligt cykelvejr her i aften. Det var jo ren fornøjelse

.
Jeg tror også 20 mand havde spottet dette og troppede op til runderne.
De der kørte min tur fik nogle fine intervaller og vi kom omkring 3 forskellige slags, så god træning.
Tak for turen og vi ses.
Re: Mørkemand 15/1
: 15 jan 2019, 20:56
af Bjarne Larsen
Endnu en mørkemandstur i tørvejr blev kørt i godt selskab.
Godt styret af formanden

Tak for det.
Og så var vi vist tæt på sæsonrekord i antal deltagere,også dejligt

.
Så mangler vi bare, at Claus får byttet sin mandagslygte

Vh Bjarne
Re: Mørkemand 15/1
: 16 jan 2019, 08:55
af Casper Bjerring
12 mand tog 3 omange og 9 mand kørte over Ravnebjerg hjem.
Tak for turen

Re: Mørkemand 15/1
: 16 jan 2019, 09:43
af Claus Mogensen
Ja tak til Allan for en god træning - det var super vejr at køre i - for kikket på min baglygte til næste tirsdag.
claus mogensen
Re: Mørkemand 15/1
: 16 jan 2019, 10:15
af Alan Askvig
Flot antal Mørkemænd

Fin fin interval træning - Jesper A mener dog, at dem der køre intervallerne på puls ligger for højt i watttal - der er jo nok noget om snakken...?
Måske vi får svaret på kursuset om watttræning den 4.2.2019?
Tak for turen
Re: Mørkemand 15/1
: 16 jan 2019, 11:39
af Allan Herskind
Efter jeg nu har kørt med wattmåler et godt stykke tid, giver jeg Jesper helt ret.
Men det kommer selvfølgelig an på, hvordan man har fastsat sine træningszoner.
Hvor stor betydning det så har, hvilke zoner man kører i, er jeg lidt mere i tvivl om.
Efter at have læst adskillige artikler og bøger, og snakket lidt med sønnike, om træning, er der er absolut ikke enighed om, hvilke intensiteter der er bedst at træne i.
Og jeg er nok kommet til at jeg ikke tror det er muligt for os amatører at træne meget mere end ca 90% optimalt, og at det vigtigste er, at være konstant i træningen, og huske ikke at køre for hårdt på. Og få restitueret ind i mellem.
(Altså om man kører i top af zone 3 eller i bunden af zone 4 kræver jo at man kender sine zoner vældig præcist. Og får dem revurderet jævnligt)