Søndag den 02.02 kl 09.00
Søndag den 02.02 kl 09.00
Tørvejr og måske en stribe solskin, ikke plads til mere klynk over vejret
. Der må være plads til mange på landevejene i morgen formiddag. Jeg satser på at køre 60-70 km, det kan måske være en del af en længere tur mod sydvest. Kom glad alle m/k.

Bo Ravn
Næstformand
Næstformand
-
Re: Søndag den 02.02 kl 09.00
Den anden i anden, så skal der trædes i pedalerne.
Jeg kommer, og er gerne med på en ekstra sløjfe.
Jeg kommer, og er gerne med på en ekstra sløjfe.
Bent
-
Sydvest ???
Hvis ellers jeg husker rigtig er det et hjørne af Fyn du er temmelig hjemmevant i Bo, så den tur skal jeg da helt sikkert med på.
Om benene så rækker til en ekstra sløjfe med Bent eller flere må dagsformen bestemme, da det ser ud som om vi får vores bedste træningskammerat med på turen, Vestenvinden
Hvis ellers jeg husker rigtig er det et hjørne af Fyn du er temmelig hjemmevant i Bo, så den tur skal jeg da helt sikkert med på.
Om benene så rækker til en ekstra sløjfe med Bent eller flere må dagsformen bestemme, da det ser ud som om vi får vores bedste træningskammerat med på turen, Vestenvinden

Michael Kjærskov
Think outside, no box required

Think outside, no box required

-
Kommer også
-
Kommer 100% ikke 

arbejdet arbejdet.
God tur

Mureren.

arbejdet arbejdet.
God tur
Mureren.
-
Kommer. Er med På den lange
-
Kommer også. Kort eller lang; her er det også dagsformen, der afgør det.
- Lars Hovmark Eriksen
Bo Ravn fulgte 13 rytter mod syd- vest, men jeg tror sgu han kørte den forkert vej rundt, for der var ikke andet end side,- og modvind idag:C
Til gengæld, blev tempoet holdt fint ned, så alle kunne komme med rundt.
Bo, Halvard drejede fra ved Hårby, hvorefter Jesper A, tog styring ned over Hastrup, og forbi Arresø, hvor vi bla fik et mindre fordrag om Danmarks naturforening, og den fantastisk Natur med 2 sæt ynglende havørne par, og masser af vandre stier.
( PS hvis nogen kommer ned i området og finder en gummistøvle i str. 44, så kan det værre Jespers ? )
Trods tempoet blev holdt nede, tror jeg de fleste var godt brugte idag, efter de ca 90km, og personligt vil jeg fremadrettet stemme for lidt mere medvind på cykelstierne.
Tak for god styring til Bo og Jesper og alle andre
Til gengæld, blev tempoet holdt fint ned, så alle kunne komme med rundt.
Bo, Halvard drejede fra ved Hårby, hvorefter Jesper A, tog styring ned over Hastrup, og forbi Arresø, hvor vi bla fik et mindre fordrag om Danmarks naturforening, og den fantastisk Natur med 2 sæt ynglende havørne par, og masser af vandre stier.
( PS hvis nogen kommer ned i området og finder en gummistøvle i str. 44, så kan det værre Jespers ? )
Trods tempoet blev holdt nede, tror jeg de fleste var godt brugte idag, efter de ca 90km, og personligt vil jeg fremadrettet stemme for lidt mere medvind på cykelstierne.
Tak for god styring til Bo og Jesper og alle andre