Sændag 27.10 kl 9

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Bo Ravn

Re: Sændag 27.10 kl 9

Indlæg af Bo Ravn »

Også jeg kom hjem i god behold, jeg undgik heller ikke den kolde afvaskning til sidst, men det skulle jo være godt :D

Men pyh en hård tur her til formiddag, de første 45 min gik alt for hurtigt, så selv nedsat tempo og stor hensyntagen med læ og viftekørsel for mig var ikke nok til at jeg kom "ovenpå". Det var bare en dag med totalt udsolgt næsten fra start så gruppens tempo kunne jeg ikke følge. Jeg kørte alene hjem de sidste 20 km i medvinden, det var skønt. Tak for assistancen midtvejs på turen.

Jeg åbner lige en anden diskussion på Forum om en weekendtur for gruppe 2 her i de næste 5 mdr.
Bo Ravn
Næstformand
Claus V Nielsen (mureren)

Indlæg af Claus V Nielsen (mureren) »

Tak for en kort tur i dag. Mine ben var meget trætte.

Efter.
Op start på arbejdet 2 gang mørkemands 4 gang spinning af 2 timer. Og en øm ryg. Puha. 🙈🙈

Men det bliv da til 65 km i dag. 👍😀

Men vi ses tirsdag til mørkmands træning.
For jeg vil være med hen over vinter. I år.

Mureren. 😎🚴
Michael Kjærskov

Indlæg af Michael Kjærskov »

Hej Bo,
Jeg kunne godt være en af de ryttere, der i dagens gruppe var årsag til at den første halve time - 45 min. blev tilbagelagt med en intensitet og i et tempo som uden diskussion lå over anbefalet "vintertræningstempo" (Det siger mine træningsdata i hvert fald retrospektivt) :oops:
Årsagerne og undskyldningerne hertil kan selvfølgelig være mange, men for mit eget vedkommende kan det have været en kombination af endelig at kunne deltage i en weekend tur, godt/højt humør og lækkert sen-efterårsvejr (tak til Jesper A.). Jeg hørte på turen UD dog kun få meldinger om at sætte farten ned, og mener at meldingerne blev efterlevet hver gang... Om det har været den kraftige modvind, min hørelse eller mangel på meldinger der gjorde at tempoet blev for voldsomt ved jeg ikke.

Da jeg - med TEMA-Tourene -selv er stor fortaler for at vi sagtens kan køre på tværs af grupperne og få gode individuelle træningsoplevelser ud af det, ærgrer det mig selvfølgelig at dette ikke lykkedes i dag :(

Slutteligt Bo... Jeg læser på ingen måde dit indlæg som en kritik af hverken mig eller andre, men kun som et berettiget forsøg på at få weekend-tempoet ned i VINTERtempo, så alle klubbens medlemmer ikke formtopper sidst i februar :lol:
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Besvar