MM 9.1

Når vejret bliver koldt og mørkt om aftenen starter mørkemandstræningen kl. 18 fra uge 43.
Alan Askvig

Re: MM 9.1

Indlæg af Alan Askvig »

Jesper, Tommy og jeg havde en rigtig god træning på cykelbanen i aften.

Træningen blev afviklet på og over den blå linje, da der var et hold nye fra Esbjerg der kørte deres træning under den blå linje.

Det giver lige lidt mere dejlig syre i stængerne at kører intervallerne på/over den blå linje.
20 runders progressiv opvarmning
Kort pause
4 x 16 runder i zone 4 til 5, med 5 runders pause imellem.
Kort pause
3 x 8 runder i zone 4 til 5, med 5 runders pause imellem.
Afrulning ca. 10 min

Jeg har ikke måleudstyr på på banen, så Jesper kan måske se hvad puls % har været?
Jesper Andersen

Indlæg af Jesper Andersen »

Ja, det var super træning på banen. Det var meget udholdenhedstræning i dag. Ca 54 km men det er ikke så vigtigt. Det er mere den intensive træningsform der giver pote. Jeg har kørt med 85-90% i intervallerne så det er jo rigtig MM træning ;-). Gns. hastighed for hele træningen er 37,3 km/t. I intervallerne omkring
40-45.
Kom ud og prøv det.
Jesper Andersen
Bjarne Larsen

Indlæg af Bjarne Larsen »

Dejligt at høre, at der også gives gas på de skrå brædder.

Vi var fem, Roger, Lars R, Per, Henrik B og jeg, der trodsede tørvejret og en jævn fønvind, der lå pænt over de 5 grader. Nogle kørte intervaller på anden runde, jeg kørte frit og tungt.

Vi rullede 3 omgange i alt og efter, at have sagt adjø til Henrik i Allesø, kørte vi andre 4 hjem over Brændekilde.

Tak for en retti fin tur👍🏋️‍♀️. Der er også plads til flere ude i mørket😜.
Bjarne Larsen
4 seasons
Besvar