Søndag 17.11 kl. 9
-
Søndag 17.11 kl. 9
Vi skal vel ud og køre en ca. 3 timers tur sådan som vejrudsigten ser ud. Har ikke bestemt rute endnu men denne gang bliver det ikke Kerteminde.
Alt efter frem møde ser vi på evt opdeling ved Planken. Ellers så kører vi samlet og tilpasser tempo.
HAR DU HUSKET AT TILMELDE DIG TØJBESTILLING/TØJPRØVNING PÅ AKTIVITETSLISTEN ?
Alt efter frem møde ser vi på evt opdeling ved Planken. Ellers så kører vi samlet og tilpasser tempo.
HAR DU HUSKET AT TILMELDE DIG TØJBESTILLING/TØJPRØVNING PÅ AKTIVITETSLISTEN ?
Jesper Andersen
Re: Søndag 17.11 kl. 9
Enig Jesper, i morgen skal vi ikke til Kerteminde og omegn, mon ikke vi skal mod sydvest
Hvis tørvejr kommer jeg og finder en rute som giver 2-2½ times cykling i vintertempo. Mon ikke det lader sig gøre -som de sidste par søndage- at køre ud samlet og så dele op på et tidspunkt. Kom glad/Bo

Bo Ravn
Næstformand
Næstformand
-
Ja det er bestemt ikke cykelvejr i dag, så jeg kommer og kører ed på turen i morgen. Sydvest vendt rute lyder som en god ide.
-
Kommer også og satser på tørre veje, da min skærmløsning til gravelcyklen først forventes færdig til på tirsdag
Beklager...
Hvilken gruppe det bliver til må dagsformen vise... hvis der da overhovedet er nogen tilbage...

Hvilken gruppe det bliver til må dagsformen vise... hvis der da overhovedet er nogen tilbage...

Michael Kjærskov
Think outside, no box required

-
Hej cykelvenner. 

Først det ene og så det andet. Og 3.og 4. og 5 gang.
Nu må det være slut, men nej - nu driller højre knæ.
I ser mig igen efter nytår.

Mureren.

Først det ene og så det andet. Og 3.og 4. og 5 gang.
Nu må det være slut, men nej - nu driller højre knæ.
I ser mig igen efter nytår.
Mureren.
-
Fantastisk vejr søndag. Iht yr og TV2.
Kommer
Kommer
-
Tak til Rousing for det flotte, flotte vejr til søndagsturen
..og endnu engang tillykke med dagen gamle dreng
Jesper havde planlagt en lækker tur sydover forbi julemarkedet på Egeskov Slot, over Ollerup, forbi de store romkugler i Vester Skerninge
, snittede Bøgebjerg og Sølvbjerg Skov, så havørn ved Arreskov Sø, rundede Sallinge og fik kørt det sidste ud af benene ind mod Fangel. What's not to like a sunday morning in November
Hovedet sagde gruppe 1 hele vejen rundt i dag, selvom det er ved at være et par måneder siden at der for mit vedkommende har været en 3-ciffer-tur på menuen... og benene forsøgte at følge med det bedste de havde lært i kadence 110
Tak for en dejlig start på søndagen, og håber at jeg kan dukke op til mørkemand i løbet af ugen MED skærme...men stadig i kadence 110

Jesper havde planlagt en lækker tur sydover forbi julemarkedet på Egeskov Slot, over Ollerup, forbi de store romkugler i Vester Skerninge

Hovedet sagde gruppe 1 hele vejen rundt i dag, selvom det er ved at være et par måneder siden at der for mit vedkommende har været en 3-ciffer-tur på menuen... og benene forsøgte at følge med det bedste de havde lært i kadence 110

Tak for en dejlig start på søndagen, og håber at jeg kan dukke op til mørkemand i løbet af ugen MED skærme...men stadig i kadence 110
Michael Kjærskov

Også rene positive meldinger fra gruppe 2 på denne smukke solskins novemberdag. Vi rundede godt 70 km og IGEN lykkedes det fint at starte ud i passende tempo fælles med gruppe 1, inden vi (Jan, Tommy og Bo) efter Egeskov drejede fra og kørte over Espe, Sallinge, Ølsted og Allested hjem til Odense. Ingen havørne til os, men en enkelt skade (altså en af dem der kan flyve).
Jeg kommer ikke de næste 2 søndage, men håber at andre i gruppe 2 holder fast ved denne rytme, som ser ud til at lykkes.
Jeg kommer ikke de næste 2 søndage, men håber at andre i gruppe 2 holder fast ved denne rytme, som ser ud til at lykkes.
Bo Ravn
Næstformand
Næstformand