Vi bliver nødt til at tale om ikke at turde
-
-
Re: Vi bliver nødt til at tale om ikke at turde
Melder mig gerne i koret, personligt såvel som fagligt
...men dette burde heller ikke komme som en overraskelse for alle de Pedaleurs jeg har været i Italien med... og som troligt hvert år har ventet på mig på de lange nedkørsler

...men dette burde heller ikke komme som en overraskelse for alle de Pedaleurs jeg har været i Italien med... og som troligt hvert år har ventet på mig på de lange nedkørsler

Michael Kjærskov
Think outside, no box required

Think outside, no box required

-
- Geografisk sted: Odense SV
-
Rigtig fin artikel, som MTB gruppe 2 kører efter. Vi er dem, der godt tør sige, at "det der" det springer vi over. Vi behøver ikke bevise noget for nogen. Men når det er sagt, så har jeg været der, hvor alt skulle prøves. Nu kører jeg kun sektioner, som jeg ved, jeg kan overskue og ikke er bange for. Dog er det altid en god ide, at forbedre sin teknik, så man får den fornødne sikkerhed trænet ind i sin kørsel. Personligt går jeg tit i fitness center, for at træne andre muskelgrupper.
-
Vi var også mange som hjalp Vikkelsø, med ikke at sige ja til den næste vaffel med tilbehør, i søndags 

Ronny Sonne
-
Et MEGET velskrevet indlæg fra en mand der tydeligvis ved hvad han snakker om både fra lægeverdenen og cykelverdenen.
Personligt er jeg en af dem, der ikke er helt vild med konstruerede MTB-spor, men man kan desværre også slå sig på de andre typer spor og ude på landevejen. - Lad os nyde vores sport med passende omtanke og mulighed for at sige fra.
Personligt er jeg en af dem, der ikke er helt vild med konstruerede MTB-spor, men man kan desværre også slå sig på de andre typer spor og ude på landevejen. - Lad os nyde vores sport med passende omtanke og mulighed for at sige fra.

// Michael A
-
-
Hvis vi kører med omtanke og vi altid tænker på at vi skal hjem til vores familie igen, så er det ikke så svært.
-
Det er rigtig godt skrevet , meget aktuelt, og jeg mener, at man ALTID skal køre efter ens egen mavefornemmelse ,og som der bliver skrevet på strangen , det er vi ret gode til i gruppe to