I et forsøg på at indynde mig igen hos Askvig vil jeg derfor gerne invitere alle de Racerrøve + prospects der kunne have lyst, til en Belgier-tur i "min baghave".
Konceptet er enkelt. Da det er en sæsonåbningstur, er der givetvis en masse røver- og løgnehistorier, der skal fortælles mens vi af alternative veje begiver os mod NV på blankpolerede sommercykler. Derfor vil tempoet indledningsvis ikke være højere end dette kan lade sig gøre.
Vel ankommet til det Nordvest fynske belgier-landskab vil der efterfølgende blive budt på masser af hvide landsbykirketårne, smalle veje, skønne skovstræk, vaskebræt landskab og forhåbentlig masser af side-VIND

Der vil også på enkelte nøje udvalgte steder blive givet mulighed for at måle t........ for dem der måtte have brug for at sammenligne form og vinterens træningsprogrammer... OG...Lad det være sagt med det samme: Turlederen vil agere bagstopper, og ikke køre med i disse vanvidsrates, da der skal være nok energi i stængerne til 2 x 15 min. interval i Z4-5 på cykelbanen senere søndag eftermiddag. Han er nemlig lovet væk som trækdyr i en god sags tjeneste. Fundraising til Sclerose-foreningen

Turen slutter efter ca. 72 km hos klubbens sponsor Toyota ved 11.30-tiden.
Vel mødt i morgen - og husk at der er et eller andet med sommertid...