Xmas MTB med sol 24/12 kl. 10-12

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Besvar
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen

Xmas MTB med sol 24/12 kl. 10-12

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Solen skulle vise sig i morgen for første gang i 12 dage. 8-)

Er der stemning for en kort juletur - et par timer? 🎅

Jeg har set at der er andre end mig, der har brug for at få trimmet bildækket :shock:
Per Antoni Nielsen

Re: Xmas MTB med sol 24/12 kl. 10-12

Indlæg af Per Antoni Nielsen »

Jeg vil da godt med på sådan en tur 8-)
Ronny Sonne

Indlæg af Ronny Sonne »

Lyder som en god idé
Ronny Sonne
Johnny Sørensen

Indlæg af Johnny Sørensen »

Kommer.
Anders Staugaard

Indlæg af Anders Staugaard »

Kommer
Johnny Sørensen

Indlæg af Johnny Sørensen »

Øv øv røg af cyklen 250 m. fra planken landende på venstre skulder og fik styret i brystet, så det blev en meget kort Xmas tur til mig, og ja jeg er nok lidt øm denne juleaften.
Håber I andre havde en rigtig god tur. Glædelig Jul.
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

6 mand var mødt op til jule MTB og vi gik i gang med en gentagelse af Ronnis juletur fra sidste år.

Desværre nåede vi kun ind på det første lille stykke single track før Johnny måtte ned at ligge. Jeg så det ikke, men Johnny havde slået skulderen valgte at køre hjem. Håber ikke der skete noget alvorligt?

Ude ved Ravnebjerg fandt vi så det vi ledte efter, nemlig den hvide jul - ikke meget, men der var sne både i luften og på jorden 8-)

Lidt senere var det Anders tur til at komme ned at ligge. Det var nok min skyld, jeg kørte og kiggede på computeren og lige pludselig stod der en "ulv" i sporet. Jeg klodsede bremserne og Anders kørte op i mig.

Ellers en fin tur.

Jeg har i øvrigt planer om at køre to timer alle fridage - i morgen bliver det nok på racer.
Ronny Sonne

Indlæg af Ronny Sonne »

Ja efter Johnny´s jordbunds undersøgelser - fortsatte han hjem gående med ekset forhjul. Og en forslået skulder.
Vi andre tog en tidligere tur i Elmelund & Ravnebjerg skoven, der sker hele tiden lidt i det område, ja selv idag var en sti forsvundet.
Jeg nåede ikke selv at opleve Anders sortere blade, men ulven så jeg (Stor schæferhund)
Vi skulle gerne nå at få kørt en del her i Julen.

Så allerede 1 juledag bydes der igen op til dans.
Gruppen idag havde alle et ønske om først at starte kl 10.00 - og samtidig kun kører max 2 timer pr gang. De sidste dages regn har givet lidt plut som P.Antoni ville have sagt.

Har du husket at tilmelde NYTÅRSTUREN, om ikke bare hyggen på Bondestuen.
Og lugten af 30 svedige Pedaleurs..
Skulle hilse fra Michelle på Bondestuen - hun glæder sig til at se nogle friske gutter i stramt LPdC tricot.
Ronny Sonne
Besvar