Søndag den 25.11 kl. 0900
Søndag den 25.11 kl. 0900
Svag vind fra øst nordøst, måske lidt regn og hele 2 plusgrader...vi må ud på cyklen. En tur på 2½-3 timer hvor alle kan være med i roligt vintertempo. Vi finder en bakke og et skilt for de, der lige skal have pulsen helt op. Kom glad, ruten afhænger af nedbørsprognosen i morgen tidlig. Bo
Bo Ravn
Næstformand
Næstformand
-
Re: Søndag den 25.11 kl. 0900
Den er jeg med på. ses
- Per Schmidt Nielsen
Jeg kommer, hvis radarbilleder og glatføremelding ser fornuftige ud i morgen 

- Per Schmidt Nielsen
Jeg er klar. En tur mod øst eller nordøst må være det bedste.
- Per Schmidt Nielsen
Seks mand var mødt op til dagens ordinære træning på landevej. Det blev en tur på 80 km først til Skellerup og så op mod Kerteminde og Måle og hjem over Munkebo.
Varmt var det ikke, men vejene var helt tørre og vinden var moderat. På Fynshovedvej havde Lars Bo en punktering, hvor Johnny, Dallmann og Bo kørte hjem og mureren og jeg ventede.
Intensiteten var utvivlsomt før høj til at kunne kaldes vintertræning, ikke mindst efter vi skiltes - i en halv time var jeg ikke under zone 4 - men hvad vi er jo motionister
Varmt var det ikke, men vejene var helt tørre og vinden var moderat. På Fynshovedvej havde Lars Bo en punktering, hvor Johnny, Dallmann og Bo kørte hjem og mureren og jeg ventede.
Intensiteten var utvivlsomt før høj til at kunne kaldes vintertræning, ikke mindst efter vi skiltes - i en halv time var jeg ikke under zone 4 - men hvad vi er jo motionister

-
Tak for en rolig tur i dag. 

Og så skulle jeg ha været på cykelbane.
Men alt for ligt væske. Giver mega hovepine. Må melde afbud. Øv.
God søndag til alle.
Mureren.
Og så skulle jeg ha været på cykelbane.
Men alt for ligt væske. Giver mega hovepine. Må melde afbud. Øv.
God søndag til alle.
Mureren.
-
- Geografisk sted: Odense
Alt for lidt væske og hovedpine, Claus.
Der er nu ellers mange der klager over hovedpine fordi de har fået for meget at drikke.
Der er nu ellers mange der klager over hovedpine fordi de har fået for meget at drikke.

always look on the bright side of life!