Tøj. Køber efter sommerferien

Dette forum er til diskussion af klubdragten. Erfaringer, konstruktiv kritik af den nuværende samt ønsker til den fremtidige dragt. Kun klubbens medlemmer kan se denne tråd.
Besvar
Claus V Nielsen (mureren)

Tøj. Køber efter sommerferien

Indlæg af Claus V Nielsen (mureren) »

Hej
Jeg vil meget gerne køre i cykelklubben men angående cykeltøj vil jeg købe efter sommerferien da min størrelse er for stor til tøjet så der skal smides lidt kilo
Mit liv har været lidt turbulens. Har fortalt nogle om det.
Om jeg er stor eller lille. Så er jeg den samme murer

Håber det er ok.
Mureren. 👍🚴😎
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen

Re: Tøj. Køber efter sommerferien

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

I klubbens vedtægter står der:

§14 Klubtøj
Foreningens medlemmer er forpligtet at anskaffe sig foreningens til enhver tid gældende klubtøj, med de aktuelle sponsoreres tryk på. Der henvises her til hjemmesiden www.pedaleur.dk hvilket klubtøj der er gældende.
Foreningens medlemmer er endvidere altid forpligtede til i forbindelse med sportslige arrangementer i LPdC regi at møde i den aktuelt gældende klubdragt. Bestyrelsen kan dog beslutte at give dispensation til arrangementer hvor klubtøj ikke vil være praktisk eller hvor kun dele af klubdragten skal anvendes.
Såfremt dette ikke overholdes, frafalder klubtilskuddet til det pågældende arrangement.

Nu er jeg ikke jurist, men udlægningen må være at du skal købe klubtøj (i et ikke defineret omfang, men kortærmet, langærmet og bibs kunne være et bud). Og det er ikke et krav at træne i klubtøj, men det er selvfølgelig velset.

Der hvor man skal have klubtøj på, er til løb og ture, hvor klubben betaler, fx Spar D cup og Italienstur.

Du er jo tilmeldt Spar D cup, og her er det fint sportsligt set, at du har en jersey på i det nuværende design, så de andre klubber ved hvem der er hevm, og her har du vel noget Xtreme tøj?
Claus V Nielsen (mureren)

Indlæg af Claus V Nielsen (mureren) »

Tak for info

Jeg skal nok køre i det klub tøj jeg har.

Ved ikke om du helt har forstået jeg kan ikke passe det nye inu.

Kommer til det og også at følge med igen. 🚴🚴

Claus Murer.
RonnySonne

Indlæg af RonnySonne »

Glæder mig til at ligge trygt på hjul bag muren.
Når han træder og god pedal.

Ronny
Peter Dallmann
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Peter Dallmann »

Det er vanskeligt at gøre noget ved det, så forhåbentlig passer tøjet efter nogle måneders god træning.
Santini er jo et italiensk mærke, så der skal nogle X'er til for at de passer en voksen mand.
Jeg var selv overrasket over at skulle bruge XXL.
always look on the bright side of life!
Besvar