CP-super d. 10.04.25

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Nina Egesborg

CP-super d. 10.04.25

Indlæg af Nina Egesborg »

vi kører mod Sanderum, Holmstrup, Brændekilde, Brylle og Fangel - i alt 53,4 km.

Vi ses.

Nina
Vicki Mogensen

Re: CP-super d. 10.04.25

Indlæg af Vicki Mogensen »

Hej Nina
Jeg er desværre forhindret i dag og også de næste træningsture, så jeg må træne selv😅
Rigtig god påske. Vi ses i 🇮🇹
Kh Vicki
Dorte Bächler

Indlæg af Dorte Bächler »

Jeg vil gerne med!
Nina Egesborg

Indlæg af Nina Egesborg »

Aftenen blev et sammensurium af turbodamer, motionsmænd og superdame/r, vi var i alt 10 :D

Vi kørte ud i massiv modvind til Holmstrup, Brændekilde mod Hæsbjerg Skov og Dyred Banke. Det var en virkelig hård tur ud :shock: (eller måske var det bare min subjektive oplevelse) :lol: Der var bare gang i vinden. Herefter gik det lidt nemmere mod Brylle og Fangel.
Feltet var lidt spredt, og vi kunne måske godt have profiteret bedre af, at vi var så mange som vi var på de 50 km.

Det var dejligt, at Rikke igen havde lyst til at køre med os. Stor ros til Rikke, som kører virkelig godt og er meget erfaren.
Hannes elektroniske gear gik i strejke, hvilket desværre resulterede i, at Hanne måtte "hjulre" hjem. Jeg har fået en tilbagemelding fra Hanne og ved hun kom godt hjem.

Tak for en god aften til alle.

Mange hilsner
Nina
Claus Mogensen

Indlæg af Claus Mogensen »

Vi var kun 4 ved planken, så der blev hurtig enighed om at finde en anden gruppe som vi kunne køre med - det blev pigerne vi valgte/ fik lov at køre med, så tusind tak for det.
Det blev en god tur, med masser af modvind til at starte med, hvor der blev givet frit nogle gange så pulsen kom op.
Håber vi kan få lov til at køre sammen en anden gang, selvom vi fire mænd skiftede anderledes end I plejer og måske kørte lidt for hurtigt nogle gange.
Tak til Nina for at vise os rundt på bla.a nye veje ved Brylle og holde styr på tropperne.

Claus
Besvar