Mr. Sonne, som havde solgt sin billet til Denys, kom kl. 0600 som aftalt og tilbød privat taxa til Århus, Denys blev opsamlet i Vissenbjerg. TAK
Starten var flyttet til p-pladsen ved cykelbanen, lidt tamt når man har prøvet at starte inde på NRGI-park, ikke hvad Denys havde forstillet sig

Startgruppe 8.30 var næsten 100 mand, jeg lagde mig blandt de 10-12 forrest for at undgå splittelse og at feltet knækkede over, der blev kørt ræs fra start i front gruppen, de andre var nok også 20år yngre end mig

Efter Rolfsted stødte en Odense-KBH gruppe 25kmt, trillede med dem til broen, for at få energi i kroppen igen. Over broen var der væsentligt mere modvind end henover Fyn, så det var bare om at dukke sig, og finde det bedste læ

Hele turen over Sjælland sprang jeg mellem grupper, hvis der kom en hurtig gruppe forsøgte jeg at følge den 20-30 km indtil jeg sprang af til en langsommere det gentog sig flere gange måske det var i mit hoved, at farten ikke passede til mine ben (fantastiske depoter på Sjælland, altid med fuld musik og udsmykning)
Min lille 3 mandsgruppe til sidste depot, blev enige om at følges det sidste stykke, ...men 200m efter depotet punkterede den ene(de to flugtes) så var jeg ladt alene i mørke med 35km igen, blev opsamlet af 3, men når man kun er 4 kan man ikke gemmesig, selv om tanken var tom. Pludselig med 25 km igen kom der et futtog med fart, så var det bare om at klemme ballerne sammen og hoppe på.

Det blev nogle hurtige kilometer ind igennem KBH til Valbyhallen, op at stå og fuld gas efter hvert sving og lyskryds, tanken blev HELT tømt og kroppen godt øm, mest i nakken. i mål efter 12timer og 10minutter (375km og 2400hm)
Så nu er Efterårets udfordring til mig selv over, .......det bliver nok en anden næste år

.
Hvordan mon det gik Denys ?
.