RR d.24/7
-
RR d.24/7
Nogen fra RR der skal ud og rulle i aften ? 

-
Re: RR d.24/7
Jeg vil gerne med en tur ud i aften solen 
-
Fed tur med racerrøvene. Bemærk tog os ud på en tur til Nordfyn. Veje vi ikke kører på så ofte. Vi fik + 100 km med stram kæde.
Jeg troede ikke i andre trænede i ferien men det fandt jeg ud af.
Jeg troede ikke i andre trænede i ferien men det fandt jeg ud af.
-
Sæsondebut med Racerrøvene. Stram kæde det meste af turen rundt på en smuk, smuk tur i det nordvest fynske sommerland. Et område vi ikke kommer så tit i med klubben, som Allan skriver, men fedt, fedt cykelterræn.
Håber vores gæst “Kaptajn Olsen” kun har overfladiske sår efter hans møde med astfalten, og at lårbasserne ikke snerrer for meget af mig i morgen
Tak for en god tur til alle mand
Håber vores gæst “Kaptajn Olsen” kun har overfladiske sår efter hans møde med astfalten, og at lårbasserne ikke snerrer for meget af mig i morgen

Tak for en god tur til alle mand

Michael Kjærskov
Think outside, no box required

Think outside, no box required

-
7 mand tog på tur incl en gammel kending, Carsten Olsen.
Turen gik mod nord vest og vi fik både Vissenbjerg og Båringbakke med, en godt kørende Kjærsgård tog vist begge bakker i fin stil, skarpt efterfulgt af Magnus, Brandmanden og Askvig personligt var jeg langt fra at kunne se hvem der kom først, da jeg sad med utrolige dårlige ben hele turen
En rigtig flot aften, med stram kæde og vi fik da set lidt nye veje, og Alan's nye hjul spillede vist max, de kunne ihvertfald køre stærkt
Tak for turen alle mand og håber du ikke er for øm i dag Carsten.
Turen gik mod nord vest og vi fik både Vissenbjerg og Båringbakke med, en godt kørende Kjærsgård tog vist begge bakker i fin stil, skarpt efterfulgt af Magnus, Brandmanden og Askvig personligt var jeg langt fra at kunne se hvem der kom først, da jeg sad med utrolige dårlige ben hele turen

En rigtig flot aften, med stram kæde og vi fik da set lidt nye veje, og Alan's nye hjul spillede vist max, de kunne ihvertfald køre stærkt

Tak for turen alle mand og håber du ikke er for øm i dag Carsten.
Senest rettet af Jan Nymark 25 jul 2018, 18:21, rettet i alt 1 gang.
- Allan Herskind
Ja undskyld jeg lige blander mig lidt.
Det ses på Strava, at alle mand fik en del "achievements".
Det er helt godt kørt på en dejlig varm aften.
Det ses på Strava, at alle mand fik en del "achievements".
Det er helt godt kørt på en dejlig varm aften.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Super fed tur i det nordvest fynske - super godt kørt af alle mand, alle bidrog godt til festen
... Kanon med lidt stigninger på turen