Skylder et lead-out
RR 24.6
-
-
Re: RR 24.6
Endnu en forrygende aften! Tak for turen 

!
-
Stor gruppe igen men det kører fint synes jeg
Som annonceret ved Planken skulle den nye kasserer jo have et skilt, og det skete ved et meget betydningsfuldt skilt efter hård kamp
Tillykke Denys og tak for at tage kasserer posten
.
Ellers så blev der kørt nogle rigtig gode intervaller incl en monsterføring af Casper ind mod Hillerslev
Tak for turen
Som annonceret ved Planken skulle den nye kasserer jo have et skilt, og det skete ved et meget betydningsfuldt skilt efter hård kamp
Ellers så blev der kørt nogle rigtig gode intervaller incl en monsterføring af Casper ind mod Hillerslev
Tak for turen
Jesper Andersen
-
Mener Casper hev farten op på +53 km/t og mange watt på stykket mod Hillerslev - så når Casper træder i pedalen er det bare med at få arme og ben ind i bussen 
Igen en super RR træning i dag - det er sgu sjovt og udfordrende at køre i gruppen
Tak for turen alle 12
Igen en super RR træning i dag - det er sgu sjovt og udfordrende at køre i gruppen
Tak for turen alle 12
-
Tak for en god tur alle mand. Det er super fedt at RR-gruppen er blevet så stor og at alle er super kørende!
Jeg er noget imponeret over Steen kan sidde på mit hjul med 55km/t på gravel cykel med one-by setup. du bliver stærkt kørende når du får din SL7
Morten du skal nok få mange skilte når du bliver venner med din Cervelo
.
Jeg er noget imponeret over Steen kan sidde på mit hjul med 55km/t på gravel cykel med one-by setup. du bliver stærkt kørende når du får din SL7

Morten du skal nok få mange skilte når du bliver venner med din Cervelo