RR 24.6

Indlæg fra gruppen, hvor der køres og trænes med henblik på cykelløbsrace, så man vil være i stand til at begå sig i den allerforreste gruppe i motionsløb.
Jesper Andersen

Re: RR 24.6

Indlæg af Jesper Andersen »

Morten skrev: 24 jun 2021, 16:46 Kommer og prøver at tage et skilt - men lykkes næppe 😊
Skylder et lead-out👍
Jesper Andersen
Hans Chr. Hansen

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Endnu en forrygende aften! Tak for turen 😃🇩🇰💪!
Jesper Andersen

Indlæg af Jesper Andersen »

Stor gruppe igen men det kører fint synes jeg👍
Som annonceret ved Planken skulle den nye kasserer jo have et skilt, og det skete ved et meget betydningsfuldt skilt efter hård kamp😉😂 Tillykke Denys og tak for at tage kasserer posten👍.
Ellers så blev der kørt nogle rigtig gode intervaller incl en monsterføring af Casper ind mod Hillerslev💪
Tak for turen
Jesper Andersen
Alan Askvig

Indlæg af Alan Askvig »

Mener Casper hev farten op på +53 km/t og mange watt på stykket mod Hillerslev - så når Casper træder i pedalen er det bare med at få arme og ben ind i bussen 😡

Igen en super RR træning i dag - det er sgu sjovt og udfordrende at køre i gruppen 👍

Tak for turen alle 12 🚴
Casper Bjerring

Indlæg af Casper Bjerring »

Tak for en god tur alle mand. Det er super fedt at RR-gruppen er blevet så stor og at alle er super kørende!
Jeg er noget imponeret over Steen kan sidde på mit hjul med 55km/t på gravel cykel med one-by setup. du bliver stærkt kørende når du får din SL7 :)
Morten du skal nok få mange skilte når du bliver venner med din Cervelo :lol:.
Besvar