Er ikke helt sikker på, at dette mundheld helt er møntet på - og kan overføres til - mit uheld til RR-træningen i torsdags… men hvis det kan, er jeg stolt af og taknemmelig over at bruge så meget tid sammen med mine cykelvenner i Le Pedaleur de Charme.
Jeg er ovenud taknemmelig over al den oprigtige interesse for mit velbefindende og helbred under og efter mit styrt i torsdags.
Af hjertet TAK for alle de støttende ord, opmærksomhed og hjælp i vejkanten/på marken, mens vi ventede på at jeg blev samlet op Falck. TAK for hjælpen til at få fragtet min ramponerede cykel ”i sikker havn”. TAK for alle jeres opmuntrende telefonopkald, SMS’er, mails, Messenger-beskeder, indlæg på forum, skriv på Strava og andre sociale medier… TAK for de mange tilsendte billeder fra uheldsstedet. TAK for alle jeres råd omkring alt det praktiske ift. helbred/hjernerystelse, forsikring, carbon-reparation m.m.
TAK til værkstedet hos klubbens sponsor Surf og Ski + Bike for lynhurtigt og på egen hånd at gå det xtra skridt, og yde en hel uovertruffen kundeservice i forbindelse med at fremskaffe nyt materiel, så jeg misser så få cykeldage som muligt.
Men mest af alt TAK for bare at være jer!
Glæder mig allerede som en sindssyg til at rulle ind på Planken igen, men det må vente til at sårene begynder at klø, og mit 14-dages forbud om at få pulsen op pga. hjernerystelse udløber.
Indtil da… træd nogle xtra Watt for mig i spurterne eller op ad bakken… og hold formen ved lige… for der er dømt friske ben når fyssen vender tilbage