Sæsonstart RR-28.3.21 kl.10 fra Kvickly

Indlæg fra gruppen, hvor der køres og trænes med henblik på cykelløbsrace, så man vil være i stand til at begå sig i den allerforreste gruppe i motionsløb.
Bent Bächler

Re: Sæsonstart RR-28.3.21 kl.10 fra Kvickly

Indlæg af Bent Bächler »

Bagerstop i Skt. Klemens :D
Så kommer jeg.
Bent
Alan Askvig

Indlæg af Alan Askvig »

Så fik vi skudt sæson 2021 igang.
Michael havde lavet en super tur godt med små hidsige bakker og modvind.
Vi var 8 i gruppen hvor Casper, Allan, Kim og Amalie havde super gode ben. Bent, Carsten og Michael havde gode ben, og jeg havde ingen ben 😡
Nå, det bliver nok bedre senere på sæsonen 😂

Bagerstoppet blev droppet i dag, da vi skulle hjem inden regnen.
Michael Kjærskov

Indlæg af Michael Kjærskov »

:lol: :lol: :lol:

Alan, du glemmer helt at skrive at du, Bent, Carsten og jeg jo lige skulle have den sidste styrketræning med og derfor mødte op på vinterrammerne ;)

... men enig, de unge løver har passet deres vintertræning, har optimeret udstyret (Allan på ny cykel og Casper med en 54'er foran og højprofilsutter) og ser ud til at bide hårdt fra sig allerede fra sæsonstart 💪🏻 👍🏻

Sæsonåbneren gik mod det SV hjørne, med vinden lige i masken de første 40 km, og selvom Snave-skiltet blev meldt ud allerede ved Planken, var der kun et vågent individ i gruppen der kørte efter det 8-) Måske det var udsigten til Dreslette Kirke eller at vi lige havde fået fart i cyklerne igen efter en af dagens to punkteringer, der havde gjort folk uopmærksomme :?: For ikke at komme for hurtigt hjem i medvinden kørte vi over Strandby bakken, Jordløse og Bjerget/Søbo Løkker bagfra.
Alt i alt en rigtig "Belgier-tour" i et terræn vi ikke kommer så ofte. Godt kørt alle mand 💪🏻 og vi ses på tirsdag til en tur i 15 graders varme ☀️
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Casper Bjerring

Indlæg af Casper Bjerring »

En rigtig god åbningstur.
Jeg nåede lige præcis hjem i tørvejr så perfekt timing.

dejligt at se vintertræning virker, formen er fin nu mangler kun de korte intervaller.

Jeg tror Michael er den mest optimistiske turleder i år, jeg tror ikke jeg haft en turleder i RR gruppe med 42-11 som største gear :lol: :lol:. Det skulle vi jo selvfølgelig have lidt sjov med (undskyld Michael) jeg sporede en hvis frustration da turlederen blev sat op ad bakke fordi han ikke havde høje gear nok :lol: :lol:

@Michael mine opgradering er so last year :D
Michael Kjærskov

Indlæg af Michael Kjærskov »

Casper Bjerring skrev: 28 mar 2021, 17:08
Jeg tror Michael er den mest optimistiske turleder i år, jeg tror ikke jeg haft en turleder i RR gruppe med 42-11 som største gear :lol: :lol:. Det skulle vi jo selvfølgelig have lidt sjov med (undskyld Michael) jeg sporede en hvis frustration da turlederen blev sat op ad bakke fordi han ikke havde høje gear nok :lol: :lol:
"Big mistake" og naivt er vel de bedst dækkende ordvalg Casper :lol: Men så blev der trænet kadence min. + 110 både op ad bakke og hjemad i medvinden 💨 (næsten som at blive revet rundt på cykelbanen :D )

Påtænker dog at medbringe mere end en klinge til tirsdagens træning, og flere tænder på den største af dem 8-)

PS kan se på mine tal for dagens tur, at den høje kadence har gjort, at jeg har ligget i Z4 eller mere i over en time, og min Garmin beder mig om at restituere frem til på torsdag :shock: :lol: - men det kommer IKKE til at ske 8-)
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Besvar