Mørkemand tirsdag 2/3
-
Re: Mørkemand tirsdag 2/3
Kommer
-
... og jeg cykler også direkte derud.. vi ses 

- Per Schmidt Nielsen
Jeg springer over i dag
-
Dag 2 i det nye cykel år med mange fremmødte til en god start.
Men nøj hvor blev det en kold, hård og god tur med vennerne.
Ned til -2 grader med frosne tæer og fingre, ild i lårbasserne og masser af god karma med verdens bedste cykelvenner.
Vi fik de vanlige tre runder og hjem over Højme med en masse gode kilometer i et jævnt tempo, som vist levede op til Allans sweetspot=passende til at hold os varme.
Men nøj hvor blev det en kold, hård og god tur med vennerne.
Ned til -2 grader med frosne tæer og fingre, ild i lårbasserne og masser af god karma med verdens bedste cykelvenner.
Vi fik de vanlige tre runder og hjem over Højme med en masse gode kilometer i et jævnt tempo, som vist levede op til Allans sweetspot=passende til at hold os varme.
-
Lige en tur efter mit hoved. 3 runder ved lufthavnen med 34,9 i snit
Så er vi i gang igen
Flere var på sommercykel i dag og det er jo om at udnytte nu det er muligt. Vi har jo nok ikke været på vintercyklen for sidste gang
fantastisk at køre i gruppe igen. Det er bare noget helt andet at træne når man gør det sammen og så specielt med jer
Tak for super tur

Flere var på sommercykel i dag og det er jo om at udnytte nu det er muligt. Vi har jo nok ikke været på vintercyklen for sidste gang

fantastisk at køre i gruppe igen. Det er bare noget helt andet at træne når man gør det sammen og så specielt med jer

Tak for super tur
Jesper Andersen
- Allan Herskind
Ja, dejligt at mødes igen.
At jeg så tog 2 runder og hjem alene gør ikke oplevelsen dårligere.
Jeg fik lige præcis det jeg kom efter, og i mit tempo, 27,3 i snit for hele turen, og følte også kulden til sidst.
Så hvis nogen har lyst til "gruppe 2" kørsel, så kører jeg det fortsat og du er velkommen.
Og på vintercyklen. Sommercyklen er til sæsonstart.
At jeg så tog 2 runder og hjem alene gør ikke oplevelsen dårligere.
Jeg fik lige præcis det jeg kom efter, og i mit tempo, 27,3 i snit for hele turen, og følte også kulden til sidst.
Så hvis nogen har lyst til "gruppe 2" kørsel, så kører jeg det fortsat og du er velkommen.
Og på vintercyklen. Sommercyklen er til sæsonstart.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Allan Herskind
-
Tak for dejlig tur. Nøøøij, det var koldt !!!