Indlæg fra gruppen, hvor der køres og trænes med henblik på cykelløbsrace, så man vil være i stand til at begå sig i den allerforreste gruppe i motionsløb.
Denne gang tager vi en tur nedover Korinth-Diernæs-Svanninge-V-Hæsinge-Nr.Broby-Fangel.
Det bliver nok en 90km. jeg håber i er med selv om det er lidt langt men vejret er jo skønt
Vi får øvet de fleste discipliner igen men under hensyntagen til at torsdag skal være mindre hård end tirsdag. Men man bestemmer jo også lidt selv hvor hårdt man går til den.
6 mand på en 97km tur med rigtig god fart. Vi besøgte det skønne Sydfyn på en aften med fine temperaturer. Casper sparede kræfter til Carl Nielsen løbet men ellers fik alle mulighed for at bruge kræfterne. Igen tror jeg de fleste fik tømt energi-depoterne.
Tak for en fin aften.
Tak for en rigtig god tur i perfekt vejr og godt selskab. En særlig stor tak til Jesper for afsluttende sublim mekanikerpleje af min cykel i familie Andersens have krydret med en dejlig øl Og så ved Jesper jo hvordan knirkelyde fjernes ved hjælp af kvikreliasen